loading...
ارم دی ال | EramDL
EramDL | ارم دیـــ الــــ بازدید : 139 سه شنبه 13 شهریور 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ

محسن چاوشی محسن چاوشی دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی – دبی (مسلخ) maslakh 254 100x98

داغ جوون دیده پرپر منم

مسلخ سروهای تناور منم

باغ گل بی بر و بی برگ من

غربت آهوی جوونمرگ من

ناجی باغ گل بی برگ کو

ضامن آهوی جوونمرگ کو

شب شد و پیک تب و غم سر رسید

عطر گلاب از خود قمصر رسید

جنگو جلو جهل و جنون آوردن

دختر شاه پریونو بردن

حال من از رفته و مونده بد شد

قالی کرمون تو دبی لگد شد

غیرت من خار بیابون شده

بی تو کفن خواب خیابون شده

متن آهنگ مسلخ از محسن چاوشی

بغض من از سنگ و سفاله ولی

این من و این گریه بگو یا علی

هق هق ابرهای جهان در توئه

اخ نگو بغض اخوان در توئه

رحم به ابرهای بهارم کنین

شاخه گلی خرج مزارم کنین

جهل و جلو جرم و جنون آوردن

دختر شاه پریونو بردن

دست عجم خار رطب میخوره

شیره ی نخل هارو عرب میخوره

تا میری اتیش بکشی غمهاتو

پیرهن عثمون میکنن صداتو

از من و از غیرتم ای هم قفس

گریه به خاک پدری موند و بس

تا میری آتیش بکشی غمهاتو

پیرهن عثمون میکنن صداتو

تا میری آتیش بکشی غمهاتو

پیرهن عثمون میکنن صداتو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت "EramDL | ارم دیـــ الــــ" با هدف ارتقای سطح دانش نرم افزاری آحاد ملت شروع به کار نموده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 223
  • بازدید سال : 868
  • بازدید کلی : 3,612